תליון עין מעוצב המשלב אבן סברובסקי עגולה ברמה הגבוהה ביותר ועליה הטבעת זהב טהור של “אנא בכח” ושם בן 42 האותיות.

 

♦ הכיתוב עשוי מזהב טהור 24 קראט. הטבעת הזהב נעשית באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך במעבדה סטרילית מתקדמת ובגרפיקה מושקעת ומקורית. ‘ננו תכשיטים’ היא היחידה בעולם המבצעת הטבעה מעין זו.

♦ התליון מגיע בקופסת תכשיטים יוקרתית, בתוספת זכוכית מגדלת ייחודית שבעזרתה ניתן לקרוא את הכיתוב, המתחברת למחזיק מפתחות.

♦ סוג האבן: סברובסקי  סמל האיכות של עולם הקריסטלים ומותג הקריסטלים המוביל בעולם שמתמחה בחיתוך ויצירת קריסטלים ברמה הגבוהה ביותר.

 

“אָנָּא בְּכֹח “הוא פיוט הנאמר בתפילת שחרית לאחר פרשת הקורבנות, וגם כחלק מקבלת שבת הנאמרת לפני תפילת ערבית של ליל-שבת.

מקור הפיוט בימי הביניים, כנראה בחוגי המקובלים של חסידות אשכנז. המחברים תלו את כתיבתו בתנא רבי נחוניא בן הקנה.

הפיוט הוא למעשה תפילה המורכבת משבע שורות, שכל אחת מהן מכילה שש מילים. לפי המסורת הקבלית, ראשי התיבות של מילים אלה (אב”ג ית”צ, קר”ע שט”ן …) מרכיבים את השם בן 42 האותיות – אחד משמותיו של אלוהים, כפי שהם נזכרים במסכת קידושין בתלמוד הבבלי.

לקבלת מחיר יש לבחור את סוג המתכת וצבע האבן
599המשלוח חינם מחיר
רכישה מאובטחת

תליון עין מעוצב המשלב אבן סברובסקי עגולה ברמה הגבוהה ביותר ועליה הטבעת זהב טהור של “אנא בכח” ושם בן 42 האותיות.

 

♦ הכיתוב עשוי מזהב טהור 24 קראט. הטבעת הזהב נעשית באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך במעבדה סטרילית מתקדמת ובגרפיקה מושקעת ומקורית. ‘ננו תכשיטים’ היא היחידה בעולם המבצעת הטבעה מעין זו.

♦ התליון מגיע בקופסת תכשיטים יוקרתית, בתוספת זכוכית מגדלת ייחודית שבעזרתה ניתן לקרוא את הכיתוב, המתחברת למחזיק מפתחות.

♦ סוג האבן: סברובסקי  סמל האיכות של עולם הקריסטלים ומותג הקריסטלים המוביל בעולם שמתמחה בחיתוך ויצירת קריסטלים ברמה הגבוהה ביותר.

 

“אָנָּא בְּכֹח “הוא פיוט הנאמר בתפילת שחרית לאחר פרשת הקורבנות, וגם כחלק מקבלת שבת הנאמרת לפני תפילת ערבית של ליל-שבת.

מקור הפיוט בימי הביניים, כנראה בחוגי המקובלים של חסידות אשכנז. המחברים תלו את כתיבתו בתנא רבי נחוניא בן הקנה.

הפיוט הוא למעשה תפילה המורכבת משבע שורות, שכל אחת מהן מכילה שש מילים. לפי המסורת הקבלית, ראשי התיבות של מילים אלה (אב”ג ית”צ, קר”ע שט”ן …) מרכיבים את השם בן 42 האותיות – אחד משמותיו של אלוהים, כפי שהם נזכרים במסכת קידושין בתלמוד הבבלי.