חיפוש

לכבוד יום האהבה שנת 2023 – הנחה של 14% על כל המוצרים באתר! הקלידו קוד קופון Love1402. בתוקף עד ה-14/2

חוגגים את יום האם עם עד 30% הנחה על כל קולקציית יום האם שלנו!​​

שרשרת מגן דוד לאישה

שרשרת מגן דוד לאישה היא לא סתם תכשיט, זוהי מתנה מרגשת ובעלת משמעות. לפעמים זהו התכשיט המיוחד שגבר יעניק לאהובת לבו, המתנה שהורים יעניקו לבתם, כמו גם המתנה שתעניקי לעצמך. זוהי שרשרת שיש בה חן ועיצוב ייחודי, אך מעל הכל עוצמה פנימית וביטוי לשייכות ומסורת עתיקת יומין. זוהי הרבה יותר מאמירה אופנתית.

כמו מגן הדוד הכולל 6 קודקודים, גם לתכשיט מיוחד זה ישנם 6 קודקודים המבטאים: יופי, משמעות, נצחיות, אמונה, אהבה, שייכות ואחדות. השרשרת מתאימה לשימוש יומיומי, כמו גם אירועים מיוחדים. העיצובים העדינים משתלבים עם כל סוגי הלבוש.

שרשרת מגן דוד לאישה  – לאירועים המיוחדים של החיים

הענקת תכשיטים במתנה היא דבר מקובל בימי נישואין, ימי הולדת ועוד רגעים מרגשים בחיים שאותם אנו רוצים לזכור. התכשיטים הם אינם פריט מתכלה או חוויה מוגבלת בזמן, הם אמצעי המאפשר להנציח את הרגע. ולכן אנו מעניקים תכשיטים ברגעים מיוחדים של החיים. ואם קיבלת תכשיט מרגש ליום ההולדת, או מאורע חשוב אחר, בוודאי תזכרי תמיד מי העניק לך את התכשיט ובאיזה מאורע.

כך אנו יכולים להזכיר לעצמנו את האנשים האהובים המקיפים אותנו, ותמיד לנצור אותם בלבנו. גם בחלוף השנים, תמיד נזכור את אהבתם ותמיד יהיו קרובים ללבנו.

שרשרת טעונה במשמעות

ישנה הרבה מאוד משמעות כאשר מקבלים תכשיט מאדם יקר. אך כאשר מדובר בתכשיט כמו שרשרת מגן דוד, ישנם רבדים נוספים של משמעות. מגן הדוד הוא אחד הסמלים העתיקים של היהדות, ויש לו משמעויות לאומיות וקבליות. וזוהי עוד סיבה מדוע תכשיט שכזה נחשב למרגש ובעל משמעות מיוחדת. זהו סמל מאחד ומחבר, המעורר גאווה פנימית ואמונה בדרך.

וכל זה בא יחדיו על העיצוב היפה. ישנם עיצובים שונים ומלאי חן של מגן דוד על שרשרת לעתים עם תפילות או שמות הקב“ה, המוסיפים לו עוד משמעות.  ישנן שרשראות העשויות זהב, זהב לבן או כסף, וחלקן גם בתוספות של אבן אוניקס.

שרשרת עם שיבוץ של ננו תנ“ך

אפשר לדבר הרבה על עיצוב ומשמעות, אבל שרשרת מגן דוד לאישה כוללת אלמנט מיוחד הנמצא בחלק מהדגמים – שיבוץ של ספר התנ“ך בשלמותו. דבר המתאפשר בזכות טכנולוגיה ייחודית אשר פותחה בישראל, וזכתה לברכתם של רבנים. טכנולוגיה זו מאפשרת ליצור שבב קטנטן עליו חרוטים כל 24 פרקי התנ“ך. אם חשבתן לקרוא אותו, תצטרכו למצוא מיקרוסקופ המגדיל פי 1000. אך המודעות לנוכחותו והסמליות שלו היא מקור הכוח הפנימי שכל אחת מרגישה כאשר היא עונדת את השרשרת.

בשורה התחתונה שרשרת מגן דוד לאישה היא לא רק דבר יפה במשמעות החיצונית. זהו סמל בעל משמעות פנימית עמוקה, וזהו סוד היופי. זהו תכשיט המתאים להופעה היומיומית, אך תמיד מחזק אותך מבפנים ואנחנו ננו תכשיטים דואגים כל הזמן לעצב ולהוציא לפועל דגמים חדשים של שרשראות מגן דוד.

מה היה לנו במאמר?
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה כרגעחזרה לחנות