חיפוש

לכבוד יום האהבה שנת 2023 – הנחה של 14% על כל המוצרים באתר! הקלידו קוד קופון Love1402. בתוקף עד ה-14/2

חוגגים את יום האם עם עד 30% הנחה על כל קולקציית יום האם שלנו!​​

יום הולדת 40 לבעל

יום הולדת 40 הוא יום מיוחד מאוד עבור כל גבר. זהו יום של התבגרות, של הישגים ושל התחלות חדשות. זהו יום שבו הגבר מרגיש חזק, בטוח בעצמו ומלא באנרגיה.

יום הולדת 40 הוא אבן דרך משמעותית בחייו של גבר. זהו הזמן בו הוא כבר בשל ומנוסה, מכיר את עצמו היטב, ויודע בדיוק מה הוא רוצה מהחיים. בעוד שבגילאים צעירים יותר פעמים רבות החיים נראים מבלבלים, בגיל הזה המטרות והעדיפויות כבר ברורות ומוגדרות.

לרגל יום ההולדת ה-40 של הבעל, חשוב למצוא מתנה שתבטא הערכה לאישיותו הייחודית ותתאים לשלב בו הוא נמצא בחיים. במאמר זה נציע מגוון רעיונות למתנות מתאימות, החל מחוויות מיוחדות וכלה בתכשיטים איכותיים ובעלי משמעות עמוקה. אם אתם מחפשים השראה לקניית מתנה לאותו גבר מיוחד שחוגג 40, תמשיכו לקרוא.

מתנת יום הולדת 40 לבעל | ננו תכשיטים

מה מיוחד בגבר שמגיע לגיל 40

הגיל 40 הוא לא רק מספר. זהו גיל בו רבים מרגישים שהם עברו תהליך של בגרות והבנה עמוקה יותר של החיים.

בגיל 40, הגבר כבר בעל ניסיון חיים עשיר ומגוון. הגבר בשיא כוחותיו, הוא עובד קשה, מרוויח כסף, והוא כבר יודע מה הוא רוצה מהחיים. הוא גם מתחיל להבין יותר את עצמו ואת הרצונות שלו, הוא כבר עבר לא מעט בחייו, הן חוויות טובות והן קשות, שחישלו את אישיותו. יש לו בגרות להתמודד עם אתגרים, קשים ומצבים בלתי צפויים.

מעבר לכך, זהו גיל שבו לרוב כבר ברורה מטרת החיים המרכזית. יש תחושה של שליטה ויציבות, והמחויבות לבת הזוג ולילדים היא חזקה ועמוקה. גבר בגיל 40 יודע היטב מהם הדברים החשובים לו באמת בחיים, ואינו מתפשר עליהם בקלות.

ניתן לומר שזהו הגיל בו הגבר הוא “הכי גבר גבר”, חזק ובשל – גיל השיא מבחינתו. מתנה ליום ההולדת ה-40 צריכה לשקף זאת.

רעיונות למתנות לגבר שחוגג יום הולדת 40

מתנה מושלמת לגבר שחוגג 40 צריכה להיות מתנה שמשקפת את האישיות שלו ואת הדברים שהוא אוהב. היא צריכה להיות מתנה שהוא ייהנה ממנה שנים רבות.

ישנן מספר דרכים מצוינות לבטא את מורכבות אישיותו ועולמו הפנימי של גבר בגיל 40 באמצעות מתנת יום ההולדת. להלן מספר הצעות יצירתיות ומקוריות שאנו ממליצים עליהן:

מתנה שכולה חוויה

מתנה שכולה חוויה היא מתנה נהדרת להעניק לגבר. היא תאפשר לו לצאת מהשגרה ולהנות מזמן איכות עם עצמו או עם האנשים שהוא אוהב. לדוגמה, אפשר לקנות לו כרטיסים לקונצרט של האמן האהוב עליו, או לאירוע ספורט אקסטרים כמו צניחה חופשית. גם נסיעה משותפת ליעד תיירותי מועדף יכולה להפוך למתנת יום הולדת בלתי נשכחת.

מתנה סנטימנטלית

רעיון נוסף הוא משהו אישי וסנטימנטלי, שירגש ויגע לליבו של הגבר. אפשר להפתיע אותו במכתב אהבה ארוך ומפורט על תחושותיכם אחד כלפי השני. גם אלבום תמונות מזכרות מהתקופות השונות בחייכם ביחד יכול להיות מתנה מרגשת וייחודית.

 

תכשיט מתנה לגבר שחוגג יום הולדת 40 בננו תכשיטים

בננו תכשיטים אנו מומחים ביצירת תכשיטים איכותיים במיוחד עבור גברים. התכשיטים שלנו נועדו לא רק לקשט את העונדים אותם, אלא גם לשקף את אישיותם הייחודית. להלן מספר רעיונות לתכשיטי יום הולדת 40 מרשימים:

שרשרת מתנה לגבר “אני אוהבת אותך” ב-120 שפות דגם אק”ג

שרשרת זו היא מתנה מרגשת ומקורית שתעביר לגבר שלכם את האהבה הגדולה שלכם. השרשרת עשויה מאבן אוניקס ועליה מודפס באמצעות זהב 24 קראט טהור המשפט “אני אוהבת אותך” ב-120 שפות שונות. בנוסף, השרשרת כוללת סימן אק”ג מודגש כדי לבטא את פעימות הלב של האהבה.

אני אוהבת אותך ב-120 שפות - שרשרת אקג | ננו תכשיטים

למידע נוסף אודות התכשיט לחצו, “אני אוהבת אותך” ב-120 שפות – שרשרת אקג

צמיד עם כל התנ”ך לגברים

צמידי התנ”ך שלנו הם חלק מהקולקציה הגדולה ביותר שלנו,  קולקציית תכשיטי התנ”ך, זוהי קולקציה של מבחר גדול מאוד של תכשיטים שבכל תכשיט ותכשיט משובץ שבב הננו בייבל, זהו שבב זעיר בגודל 5 מ”מ ריבועי עליו חרוט כל ספר התנ”ך כולו בשפה העברית, מהמילה הראשונה של ספר בראשית ועד המילה האחרונה בספר דברי הימים.

צמיד לגבר הוא פריט אקססוריז מועדף על הרבה מאוד גברים, אלו צמידים בעלי נוכחות ויוקרתיות ומתאימים כמעט לכל סוג לבוש, בננו תכשיטים אנחנו מציעים מבחר גדול של צמידי תנ”ך לגברים ובטוח שאם הגבר שלכם הוא מאלו שאוהבים את האקססוריז הזה תוכלו למצוא עבורו צמיד כמתנה ליום הולדת.

תכשיטי התנ”ך שלנו הם הרבה מעבר לרק תכשיט יפה ושכיף לשים אותו, עצם העובדה כי ספר התנ”ך כולו נמצא איתך בכל זמן ובכל מקום משרה הרגשה חיובית המחברת לזהות היהודית שלנו, לשורשים שלנו ולספר החשוב ביותר לעם ישראל, זוהי לא מתנה רק לאנשים דתיים או מסורתיים אלא מתנה שמתאימה לכל ישראלי יהודי באשר הוא.

צמיד עם תנך - דגם גפן מלא | ננו תכשיטים

למידע נוסף אודות הצמיד לחצו, צמיד עם תנך – דגם גפן מלא

לצפייה בקולקצייה המלאה של הצמידים לחצו, צמידי תנ”ך

שרשרת עם תליון ועליו סמל המזל

שרשרת עם תליון ועליו סמל המזל היא מתנה מרגשת להעניק לגבר, במיוחד אם מדובר בסמל המזל שלו. תכשיטים עם סמל המזל הם דרך נהדרת להביע אהבה ותמיכה, וגם להעניק לגבר משהו אישי ומרגש שהוא יוכל לשמור איתו תמיד.

בננו תכשיטים תוכלו למצוא מגוון של תליונים עם סמל המזל, בתליונים ישנה אבן אוניקס עליה הדפסת זהב טהור 24 קראט בטכנולוגיה ייחודית של סמל המזל יחד עם מבחר המאפיינים של אותו מזל.

שרשרת עם סמל המזל יכולה להיות מתנה פנטסטית ומאוד אישית שכן כל גבר והמזל שלו.

שרשרת מזלות עם תכונות האופי - מזל קשת - תליון הגלגל | ננו תכשיטים

לצפייה בקולקצייה המלאה לחצו, תכשיטי מזלות

שרשרת עם תליון תפילת אנא בכח

לא מעט גברים בין אם מדובר בדתיים, מסורתיים ואפילו חילוניים מאוד מתחברים לתפילות וברכות מהמקורות שלנו, בננו תכשיטים ישנה זיקה עמוקה למסורת היהודית ולא מעט מהתכשיטים שלנו מורכבים מברכות או תפילות מתוך היהדות ואחת מהן היא תפילת אנא בכח המפורסמת שמדבר אל לא מעט אנשים.

השרשרת של אנא בכח היא בעלת מראה יוקרתי ומינימליסטי המשלבת תליון עגול עליו חריטה של המשפט “אנא בכח גדולת ימינך” ובמרכז התליון משובצת אבן אוניקס שחורה עליה מודפס באמצעות זהב טהור 24 קראט המשך התפילה של אנא בכח, התפילה בהדפס רשומה בכתב ייחודי של סופר סת”ם.

זו יכולה להיות מתנה מרגשת ומיוחדת להעניק לגבר, גם תכשיט וגם חיבור לתפילה ייחודית מתוך היהדות.

שרשרת אנא בכח גדולת ימינך - תליון הגלגל | ננו תכשיטים

למידע נוסף אודות התכשיט לחצו, שרשרת אנא בכח גדולת ימינך – תליון הגלגל

מתנות לגברים קונים בננו תכשיטים

ננו תכשיטים מציעה מגוון רחב של מתנות ייחודיות ואישיות לגברים שחוגגים יום הולדת 40. מתנה מאיתנו תהפוך כל יום הולדת לחגיגה מיוחדת ובלתי נשכחת.

אנו מקווים שמצאתם השראה ברעיונות שהצענו למתנת יום הולדת 40 לאותו גבר מיוחד בחייכם. כמומחים בתחום, אנו בננו תכשיטים מבטיחים לכם איכות, ייחודיות ומקצועיות בכל תכשיט שתבחרו אצלנו, בואו להתרשם מהמבחר העשיר אצלנו!

לצפייה במבחר מתנות לגברים שאנחנו מציעים לחצו, מתנות לגבר

אם אתם מחפשים יותר לכיוון הזהב לחצו, שרשרת זהב לגבר

מה היה לנו במאמר?
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה כרגעחזרה לחנות