חיפוש

לכבוד יום האהבה שנת 2023 – הנחה של 14% על כל המוצרים באתר! הקלידו קוד קופון Love1402. בתוקף עד ה-14/2

חוגגים את יום האם עם עד 30% הנחה על כל קולקציית יום האם שלנו!​​

מתנה לגבר שלך | שרשרת ננו תנ”ך עם תליון חץ

מה יכולה להיות מתנה לגבר שתהווה לא רק מתנה של תכשיט בין אם הוא יוקרתי או לא ובין אם הוא עכשווי או לא, אלא שגם תתן הרבה מעבר לעוד פריט שאנחנו אוהבים לענוד על עצמנו, לשם כך הכנו בננו תכשיטים עבורכם תכשיט גברים שהוא גם אופנתי ומיוחד בנראות שלו אבל גם טומן בתוכו משמעות וייחודיות וזאת אנחנו עושים עם שבב הננו בייבל המיוחד שלנו.

 

מתנה לגברים שרשרת חץ עם כל התנך לגברים מבית ננו תכשיטים

העיצוב המרגש והמקורי של התליון הזה הפך אותו במהרה לאחד מהתכשיטים הנמכרים ביותר שלנו בקטגוריית תכשיטי ננו תנ”ך, זוהי סדרה של תכשיטים שאנחנו מעצבים ומשבצים בכל תכשיט ותכשיט את שבב הננו בייבל המיוחד, זהו שבב קטן בגודל 5 מ”מ ריבועי עליו חרוט כל ספר התנ”ך כולו בשפה העברית. אלמנט שבב הננו בייבל אינו מודבק אל התכשיט להבדיל מחברות אחרות בתחום אלא משובץ ממש כמו אבן חן, השיבוץ מאפשר לשבב להיות מוחזק לתליון בצורה טובה יותר, אלגנטית יותר ואף חזרה יותר מה שמאפשר לתכשיט להיות עמיד לאורך זמין להבדיל מדבק שיכול להתבלות עם הזמן והשבב עלול ליפול.

בעיצוב התליון שם לעצמנו מטרה להביא לגברים תכשיט שהם יואהבו להסתובב איתו, שידבר את השפה המודרנית והחדשנית וכמובן שיוסיף עוד נפך עם שבב התנ”ך, גברים רבים ממש התלהבו מהרעיון הזה וכך הפך תליון החץ להיות לאחד מתכשיטי התנ”ך לגברים הנמכרים ביותר אצלנו, בין אם הגברים עצמם רוכשים אותו עבורם ובין אם רוכשים את זה כמתנה עבור הגברים.

את התליון תוכלו לרכוש בארבע וריאציות של חומרים והן; כסף 925 משולב זהב 9 קראט, שילוב של זהב 14 קראט לבן וצהוב או זהב 14 קראט לבן בלבד / צהוב בלבד. התכשיט מגיע באריזת תכשיטים יוקרתית.

מתנה לגברים שרשרת חץ עם כל התנך לגברים מבית ננו תכשיטים

שרשרת חץ עם כל התנ”ך – מתנה שהגבר שלך יואהב לקבל

מתנה לגבר צריכה להיות משהו ייחודי שמדברת אל הגבר שהולך לקבל אותה, גברים מאוד אוהבים תכשיטים (כן, כן תתפלאו) ולשם כך אנחנו מקפידים להמשיך ולעצב תכשיטים שיהיו במיוחד עבור הטעם הגברי, שרשרת ננו תנך עם תליון חץ לגבר תהיה מתנה מאוד אקסקלוסיבית שמדבר אל לא מעט גברים ובמיוחד שהם ישמעו את הסיפור שעומד מאחוריה ובה משובץ כל ספר התנ”ך כולו, כך שאת המתנה הזאת הם לא ירצו לעולם להוריד.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהתכשיט אצלנו באתר ולרכוש כמתנה עבור מישהו שאתם ממש אוהבים ורוצים להפתיע אותו ובגדול וכמובן תוכלו להתרשם ממבחר תכשיטים נוסף שאנחנו מציעים בקטגוריית הננו תנ”ך ובקטגוריות נוספות שמוצעות אצלנו באתר, אם אתם בעניין של תכשיטי זהב לגברים יש לנו לא מעט להציע לכם בקטגוריית שרשרת זהב לגבר.

מה היה לנו במאמר?
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה כרגעחזרה לחנות